Žijeme (a)sociálně! facebook.com/easymagazine →

Výsledky mého bádání...

Dnes jsem dokončil svůj výzkum, který provádím skoro celý život. Rozklíčoval jsem jednu zásadní věc, kterou řeší nebo se alespoň nad ní pozastavuje téměř každý muž na záchodech v klubu či hospodě. A tou otázkou je: "Proč je tu tak nachcáno?" Ano, ženy možná mají jasnou odpověď v tom, že jsme přímým potomkem čeledě neandrtálské, ale podstata celého problému je někde úplně jinde! Vše vězí v malé, zelené či žluté kostičce ležící v pisoáru. Mým důkladným měřením jsem zjistil, že záchody s touto vonící modlou jsou čistější a svěžejší než bez této vychytávky. Tato kostička koncentrované vůně lesa a pohody slouží také jako výrazný cíl, pro vedení proudu vyměšovaných tekutin. Muž posilněn alkoholem matně rozeznává tvary, ale zelené osvěžení určuje téměř nepřehlédnutelný terč. Doporučení pro restaurační instituce, kde tento téměř Nobelovou cenou ocenitelný produkt nemají je: "investujete do voňavé výbavy vašich veřejných místností. Ušetří vám to práci a neztratíte image." Děkuji za prostor pro prezentaci svého badatelského umu. Doufám, že tento článek berete jako odlehčení těžkých témat, která mu předcházela.

Komentáře

Žijeme (a)sociálně

Spolupracujeme

  • Majáles
  • Scio