Žijeme (a)sociálně! facebook.com/easymagazine →

Hnutí DUHA v kampani udělalo z českých politiků starce

„Promiňte. Mohli jsme nastartovat silnou a chytrou ekonomiku. Neudělali jsme to,“ stojí na reklamním plakátu. Hned vedle těchto slov je vyobrazen dosti svérázný portrét ministra financí Miroslava Kalouska, či spíše jeho karikatura.

„Promiňte. Mohli jsme nastartovat silnou a chytrou ekonomiku. Neudělali jsme to,“ stojí na reklamním plakátu. Hned vedle těchto slov je vyobrazen dosti svérázný portrét ministra financí Miroslava Kalouska, či spíše jeho karikatura. Šedivému, vrásčitému Kalouskovi je totiž na obrázku o 18 let více než nyní.

Podobných podobizen se dočkali i premiér Petr Nečas a předseda ČSSD Bohuslav Sobotka. Kampaň má na svědomí ekologické hnutí DUHA a je součástí jeho programu Velká výzva. Program se snaží prosadit schválení nového zákona podle britského vzoru, který by stanovil tempo, jímž se Česká republika bude zbavovat závislosti na fosilních palivech a modernizovat svou ekonomiku.

Reklamy můžete najít např. na 50 citylightech v metru. Bohuslav Sobotka se v tomto „okénku do budoucnosti“ omlouvá za to, že ač mohl, tak nezajistil sražení účtů za energii. Petr Nečas se zase nepostaral o snížení závislosti na dovozu ropy. Všichni tři k nám promlouvají z roku 2030.

„Účelem reklamy není dělat si legraci z konkrétních politiků, ale poukázat na obrovské ekonomické příležitosti, které dnes před sebou máme, ale bohužel je zatím nevyužíváme,“ řekl ředitel Hnutí Duha Petr Machálek. Uvedl také, že tři politici byli o využití svých jmen a podobizen ke kampani informováni a všichni až na premiéra Nečase se vyjádřili v tom smyslu, že akci chápou a neberou si ji osobně.

Komentáře

Žijeme (a)sociálně

Spolupracujeme

  • Majáles
  • Scio